RSS
Write some words about you and your blog here

I made this widget at MyFlashFetish.com.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Kenapa Cikgu perlu memberi 10 markah kepada saya

Cikgu harus memberi saya(umahparan)10 markah kerana apa yang cikgu ajar mulai tahun ini dalam mata pelajaran Linterasi komputer saya faham dan mula mahir dalam topik-topik yang diajar oleh cikgu.Saya dapat mengatahui bahawa apa itu Power Point,Adobe photoshop danblog.Untuk pengatahuan cikgu,sebelum ini saya tidak tahu apa itu Power Point dan Adobe photoshop.Saya juga belajar cara-cara membuat slide show,kemahiran-kemahiran yang perlu ditahui di Adobe photoshop,cara membuat blog dan macam mana mahu mengisinya.Teguran dan nasihat cikgu juga mendorong saya untuk lebih perhatian terhadap tugasan cikgu.Minta maaf cikgu.Saya tidak hantar satu tugasan cikgu(kulit majalah)sebab tidak dapat mengambil gambar sekolah dan logo.Sekali lagi,saya minta 10 markah daripada cikgu,mungkin ia dapat menaikkan markah Peperiksaan Akhir Tahun saya.10 markah daripada cikgu sangat diharapkan oleh saya.

0 comments:

Post a Comment

Followers